25 Aralık 2009 Cuma

HOCAMIZ TUNCER HAKSALIN TAKIMIMIZA MESAJI


Kulubümüzün yapmış olduğu hamam sefası aktivitesinden ötürü ben ve futbolcularım adına yönetimimize teşekkür ederim. Antremana gelince tüm futbolcularımda gözlemlenen bir rahatlık ve konsantrasyon eksikliği gözüme çarptı. Saygı ve sevgidede dikkatsiz davranmanız beni üzmüştür. Ama bir sezon içinde azda olsa böyle hoş olmayan durumlar olabilir mühim olan sizin asıl olan niyetinizdir. Bu duruma gelmiş bir takımın bundan sonra hiç bir mazereti olamaz. Artık geri dönüşü olmayan bir yola girilmiştir. Benim sizi motive etme ihtiyacı bile duymamam gerekir. Önünüzde duran fırsatı kaçırmak gibi bir niyetiniz olmadıgını düşünüyorum.

HER ZAMAN BU FIRSATLAR GELMEZ. GELECEK ÖNÜNÜZDE DURUYOR VE BU TAKIMI SİZ BURALARA GETİRDİNİZ ÖYLEYSE ARTIK OLGUN VE KARARLI DURUŞUMUZU HEM ANTREMANLARDA HEMDE MAÇLARDA GÖSTERMEMİZ GEREKİYOR.

Şuana kadar herşey yolunda ama bundan sonra işimiz dahada zor. Pazargünü herkesi hazır ve kararlı bir şekilde maça saatinde bekliyorum. Oynayan oynamayan herkesin kalbi beraber atması dileğiyle hepinizi saygıyla selamlıyorum..


(Not:Antreman sonunda b.ahmetin yaşadığı talihsiz olaya çok üzüldüğümü belirtmek istiyorum. Üzülmemin asıl sebebi bu olayın bizim takımda yaşanmasıdır, tabiki tam olarak emin olmamakla birlikte, bu olayı yapanı kınıyorum ama ihtiyaç durumundan dolayıdır diyerek herkesin hata yapabileceğini ve asıl ve mühim olan tekrar yaşanmaması gerektiğini söylemek istiyorum. B.ahmetinde asil davranışından dolayıda tebrik ediyorum.

1 yorum:

ali ömür can dedi ki...

arkadaslar siz bu takımı uç senedır yuceltyorsunuz yuceltmyede devam edıyorsunuz pazar gunki maçta size başarılar dilerim ben maçın sızın olcağına adım gıbı emınım sızlere guvenım sonsuzz ALLAH yolunuzu açık etsinnn